Osrednja stran | Košarica | O podjetju  | Kje smo  | Splošni pogoji  | Okoljska odgovornost  | Kontakt  | Hrvatska  

Osrednja stran > Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Lastnik spletne trgovine odaz.si je OD A - Ž trgovsko posredovanje d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine odaz.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine odaz.si. Podjetje OD A - Ž trgovsko posredovanje d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Trgovina odaz.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

 

Plačilo

- Plačilo z gotovino ob prevzemu blaga poslanega po prodajalčevem naročilu pri najbolj ekonomični dostavni službi;

- elektronsko plačilo po predračunu na transakcijski račun prodajalca;

- v poslovni enoti je možno plačilo s plačilnimi karticami, vendar ne po spletnih cenah oz. brez gotovinskega popusta;

- v poslovni enoti Celje je možno plačilo na obroke s kartico Diners, American Express in karticami LB Karanta, LB Visa in LB Mastercard.

 

Dostava

- Dostava na dom po prodajalčevem naročilu pri najbolj ekonomični dostavni službi, po veljavnem ceniku dostavne službe;

- osebna dostava na dom, po predhodnem dogovoru in posebej dogovorjeni ceni dostave. 

 

Opozorilo !

- Če se kupec v naši spletni trgovini odloči za plačilo blaga ob prejemu - z odkupnino,

mu bo dostavna služba dodatno zaračunala svoj strošek prenosa denarja oz. odkupnine nazaj k prodajalcu.

- Na ta strošek prodajalec nima vpliva in ga dostavna služba zaračuna v skladu s svojo tarifo.

- Dodatnemu strošku se lahko izognete s plačilom neposredno na transakcijski račun prodajalca.

 

Pošta Slovenije:

http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu.

 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec ponudnika potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):

1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

 

Cene izdelkov

Vse cene v spletni trgovini odaz.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno.

 

Varstvo osebnih podatkov

Kupec dovoljuje podjetju ponudnika zbiranje in uporabo pridobljenih osebnih podatkov. Zbrani osebni podatki se uporabljajo izključno za potrebe nakupovanja v spletni trgovini odaz.si. Ponudnik se obvezuje, da pridobljenih podatkov ne bo posredovala tretjim osebam.

Pogodba (račun) o nakupu bo hranjena na sedežu podjetja (v elektronski obliki) in dostop do nje je možen samo kupcu in prodajalcu.

 

Omejitev odgovornosti

Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani odaz.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

 

Pritožbe in spori

OD A - Ž trgovsko posredovanje d.o.o. (odaz.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (OD A - Ž trgovsko posredovanje d.o.o.) preko telefonske številke +386 41 627640 ali preko elektronske pošte na odaz@siol.net Pritožba se odda preko elektronske pošte na odaz@siol.net . Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. OD A - Ž trgovsko posredovanje d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. OD A - Ž trgovsko posredovanje d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.

 

Dodatno opozorilo pri RAČUNALNIKIH:

1.) Renew & Refurbish program:

Renew & Refurbished produkti izvirajo iz več naslovov. Eden najpogostejših je ta, da se proizvajalcem računalniške opreme vse pogosteje dogaja, da prodajna akcija ne doseže željenih in planiranih količin, kot tudi, da so določena naročila preklicana s strani distributerjev, medtem ko so izdelki že na poti iz tovarne. Enkrat, ko produkt zapusti tovarno se ne more vrniti nazaj, zato nam izdelki iz tega naslova pridejo v originalnih in neodprtih embalažah. Ti produkti spadajo v Refurbish A kategorijo - AS NEW.

Ravno tako se v "Renew & Refurbish" program uvrščajo vsi produkti, ki so višek proizvodnje, kot tudi produkti, katerim so med transportom poškodovali embalaže. Ti produkti pridejo v ekoloških embalažah proizvajalcev z originalnimi zapečatenimi in neodprtimi embalažami in sicer vse od trenutka, ko produkt zapusti proizvajalčevo skladišče do trenutka, ko pride do vas. Ti produkti spadajo v Refurbished A kategorijo - AS NEW.

V "Renew & Refurbish" programu so zelo redko tudi produkti, ki so v trgovinah bili na policah kot razstavni eksponat in produkti, ki so bili DOA (dead on arrival). Vsi produkti iz tega naslova so bili vrnjeni direktno nazaj v tovarno in od tam odposlani v popolnoma enakem stanju kot so odposlani vsi ostali novi produkti. Tudi ti se prepakirajo in po nabavni vrednosti pošljejo v prodajo distributerjem za  "Renew & Refurbish" program, v zapečatenih ekoloških in s strani proizvajalca določenih embalažah. Ti produkti spadajo v B kategorijo. Pri Refurbished B kategoriji vendar izjemoma dopušča kakšno kozmetično napako. 

 

2.) Podaljšanje garancije

Vsak naš izdelek ima ob nakupu eno leto garancije – 12 mesecev.

S podaljšanjem vam ponujamo možnost, da se odločite in izdelku dokupite garancijo, ki presega običajen proizvajalčev garancijski rok in sicer na 3 ali na 5 let. Na ta način se zaščitite pred morebitnimi napakami v materialu, oziroma napakami, ki so nastale pri sami izdelavi. V času podaljšane garancije stroške rezervnih delov in delovnih ur za popravilo izdelka, ob predložitvi originalnega računa o nakupu izdelka krije naše podjetje.

Garancija se nanaša na serijsko številko izdelka ali drugo številko označbe izdelka, zato jo lahko skupaj z izdelkom tudi prodate ali podarite naprej. Ko se odločate za nakup izdelka, preverite ali lahko dokupite tudi dodatno garancijo. Posvetujte se z vašim prodajalcem ali preglejte preglednico.

V preglednici ni navedena vsaka posamezna cena, ampak kategorije cen, prav tako ni naveden vsak posamezen izdelek, ampak skupine izdelkov. V kolikor ne veste v katero skupino sodi vaš izdelek vprašajte vašega prodajalca. Če izdelka, ki ga želite kupiti, ni v nobeni skupini v preglednici ali če v preglednici ne najdete skupine izdelkov s ceno, ki jo ima vaš izdelek, potem zanj žal ni možno dokupiti garancije.

Nudimo vam 3 ali 5 letno podaljšano garancijo v znesku, ki je razviden v preglednici. Garancijo je mogoče kupiti le sočasno z nakupom izdelka - kasnejši nakup ni več mogoč.

Cenovne stopnje od 250 EUR - 3.000 EUR z vključenim 22% DDV
  Cena v EUR
z 22% DDV
do 300 od 301
do 500
od 501
do 750
od 751
do 1000
od 1001
do 1500
3 LETA Premijski razred P1 P2 P3 P4 P5
Cena 29,99 39,99 49,99 59,99 79,99

 

Splošni pogoji za uveljavljanje garancije:


Garancija je veljavna le ob predložitvi izdelka in originalnega računa z vnesenimi podatki o izdelku.

o    Podaljšanje garancije se nanaša na stanje izdelka ob nakupu.

o    Prijavljene škode brez točnega opisa kdaj, kje in kako je škoda nastala, niso krite, dokler ni popolnega pisnega pojasnila o škodnem primeru.

o    Garancije in jamstva za konstrukcijske dele in za celotne izdelke se koristijo prvenstveno.

o    Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali pogodbene obveznosti tretjih oseb.

o    Praske in podobne poškodbe na izdelku, ki ne vplivajo na tehnične zmogljivosti izdelka, se ne štejejo za garancijsko popravilo.

o    Škoda na programski opremi, operativnih sistemih, gonilnikih, pomožnih programih in drugo ni krita.

o    Lastniki izdelkov ali njihovi pooblaščenci so za programe, gonilnike, podatkovne baze in njihovo sposobnost delovanja odgovorni sami.

o    Garancija ne krije potrošnega materiala, obrabljenih delov, akumulatorjev, baterij, tonerjev, varovalk, črnila, tuljav, žarnic in podobnega.

o    Škoda, ki se jo prijavi, a poškodovanega izdelka ni mogoče prinesti ali škode dokazati, ni krita.

o    Škoda zaradi običajne obrabe in izrabe ter postopnega slabšanja kakovosti delovanja izdelkov ni zajeta v garancijsko popravilo.

o    Škoda, nastala zaradi poskusov popravila ali posegov tretjih oseb brez pooblastila, ni krita.

o    Škoda, ki je nastala zaradi malomarnosti ali jo je povzročila tretja oseba, ni krita.

o    Strokovnjaki, ki izvajajo dela kot so dobava, vgradnja, nadgradnja in podobno, so odgovorni za svoje delo.

o    V primeru škode se ostala zavarovanja bremenijo kot prva (če je npr. zavarovano stanovanje in pride do požara, poplave itd. in je poškodovan računalnik ali prenosnik v njem, se najprej škoda krije iz tega zavarovanja).

o    Odškodninske zahtevke za izgubo baz podatkov in programske opreme ni možno uveljavljati iz navedenih vzrokov škode. Prav tako tudi ni nadomestil za stroške popravil, ki so nastali zaradi težav s programsko opremo in operacijskim sistemom, zaradi virusov, zaradi nezdružljivosti komponent, zaradi reševanja podatkov, ponovnega usklajevanja, ponovne pridobitve podatkov in podobno.

POZOR!

Za uveljavljanje garancije je potrebno vsakih 13 mesecev (13., 26., 39. in 52. mesec, odvisno od dolžine garancije) dostaviti vaš prenosnik, računalnik ali monitor na redno servisno čiščenje. Servisno čiščenje se izvaja na sedežu zastopnika in je plačljivo v vrednosti 19,00 EUR + DDV. Servis obsega čiščenje ventilatorjev, menjava hladilne paste in odstranitev prahu iz notranjosti naprave!

V primeru, da redno servisno čiščenje ni bilo opravljeno, garancija ne velja!

 

3.) IPE - IBM purchased equipment - je oprema, ki jo kupite pri pooblaščenemu zastopniku IBM-ove GARS opreme. Vsi produkti imajo zagotovilo usposobljenih tehnikov, ki so opremo testirali in obnovili, tako da je vsaka komponenta v 100-odstotno delujočem stanju. Opremo ki jo obnovijo prejemajo iz korporativnih in akademskih krogov. Taka oprema je najbolj primerna za obnovitvene procese, saj je le redko uporabljena. Podjetje IBM je v ICT oblasti - kategoriji - največja svetovna banka. Blagovne znamke ki jih IBM svetovno najpogosteje financira in obnovi so: IBM, LENOVO in DELL. Opremo ki zastopamo uvrščamo v dve kategoriji in sicer: IPE A-Grade in IPE B-Grade.

V prodajnem kanalu lahko zasledite kar nekaj ponarejene in neavtorizirane ponudbe, zato je zelo pomembno vedeti dobavno verigo izdelka in možnosti uporabe. Pri vseh prenosnikih označenih z nalepko dobite zagotovilo da so prenosniki in vsi deli v njih podvrženi najzahtevnejšim testom in tako zanesljivi za poslovnega uporabnika in pripravljeni za trg. Vsi izdelki iz IPE linije imajo 12 mesečno garancijo z možnostjo podaljšanja na 36 mesecev.

IPE A RAZRED (A Grade): Tako označujemo samo tiste produkte, ki so bili tovarniško obnovljeni do te mere, da lahko nosijo naziv Refurbish A Grade - AS NEW. Produkti gredo skozi temeljit proces preverjanja in obnove strogih kriterijev ki zajemajo: Popolno formatiranje trdega diska, testiranje optičnega pogona, spomina, matične plošče, menjava podnožja, ohišja, tipkovnice in ostalih delov. Na prenosnikih iz kategorije IPE A Grade ponavadi ni sledi predhodne uporabe. Večina zunanjih delov ohišja ki jih zamenjajo na sebi nosi zaščitno folijo ki jo odstrani šele končni uporabnik.

IPE B RAZRED (B Grade): Tako označujemo produkte katerim po izgledu lahko pripišemo znake uporabe, vendar le redko take znake, ki bi bili moteči. Oprema iz kategorije IPE B Grade je ravno tako testirana in zanesljiva kot A Grade oprema, vendar obstaja velika verjetnost, da ima produkt kakšno kozmetično napako. Vsem takim produktom ne menjajo njihovih zunanjih delov ohišja, jih pa v tovarni temeljito očistijo, oplemenitijo in dodelajo tako, da je oprema povrnjena na zelo ohranjeno stanje. 

  • Vrednost: IBM GARS skozi svoje zastopnike ponuja izdelke LENOVO in DELL vrhunske kakovosti za izjemno konkurenčne cene in 14-dnevno možnostjo za vračilo kupnine, ter brezplačno standardno pošiljanje. 
  • Licenčna nalepka: Pomeni, da je operacijski sistem vključen v ceno in da ni potreben nakup operacijskega sistema. Operacijski sistem je nameščen po legalni poti direktno v IBM tovarni (zajema tudi SLO jezik).
  • Dodatna garancija: Poleg standardne 12-mesečne garancije z jamstvom kakovosti, obstaja možnost nakupa 3-letne, podaljšane garancije za privlačno ceno. To pomeni, da lahko dobite skupaj kar 36 mesecev zaščite.
  • Price performance: Enaka funkcionalnost in zmogljivost produkta, boljša poprodajna podpora, nižja cena! 
  • Prijazno do okolja: Več deset tisoč Prenosnikov in PC, ki jih prodajo vsako leto, pomeni manj nevarnih odpadkov v vaši bližini. Ponovna uporaba opreme je najboljši način zelenega poslovanja. Obnovljeni računalniki so tako reciklirani, kar pomeni, da z nakupom takšnega računalnika pripomorete k čistejšemu in trajnejšemu okolju. 


Dodana vrednost izdelka je vsekakor tudi avtorizacija za Microsoftovo obnavljanje (Microsoft Authorized Refurbisher, MAR). To pomeni, da nameščajo različico MAR operacijskega sistema Windows na vse prenosne računalnike. Ko prenosni računalnik prvič zaženete, vas bo pozval, da svoj operacijski sistem registrirate pri Microsoftu.

Pričakovana življenjska doba naših prenosnikov, ki so izključno iz poslovne linije je vsaj 6 let. Prenosniki iz poslovne linije so vsaj enkrat dražji od prenosnikov za domačo uporabo. Pogostost reklamacij je nižja za faktor 5. Podobno je z PC računalniki, zasloni in strežniki, so testirani in povrnjeni na stanje novih računalnikov.

Vsak računalnik kupljen od ene največjih svetovnih bank - IBM GARS - ima znano poreklo je obnovljen in je testiran za nemoteno delo zahtevnih poslovnih uporabnikov!

Iskanje
Prijava uporabnika
Elektronski naslov
Geslo
Ste nov uporabnik?
Ste izgubili geslo?

 

Spletna trgovina Spletna trgovina WebyShop :: http://www.webyshop.com/